Říjen 2008

Tak jak?

28. října 2008 v 22:18 | Muerte |  Kdy příště?!
Tak jak Víťo? Budeš mít čas tuto sobotu 1. 11. od 18:00? Budeme ho mít i my ostatní?

Odpověď zní ne a ano. Tedy master budu já a hrajeme v sobotu od 7 hodin. Vyhovuje?

Ceny života

27. října 2008 v 13:58 | Guiscard (sokol) |  Příběhy postav - Guiscard
Je to už nějaký ten měsíc, co jsem tam byl naposledy. Mám Sintar rád a vždycky jsem si jej uměl užít. Tentokrát ale mě těší mnohem víc, že jsme město zbavili těch duchů a navíc, co jsem nečekal, je osud Gorsana. Ten zpropadenej zmetek, byl za tím vším. Neuvěřitelné!!! Jenže je škoda těch magických kostí, zlaté by měly fakt velkou cenu, ale lebka holt bude muset stačit a i ten štít je více než fajný. Hřeje mě však, byl-li Išmail alespoň tak starý, jak se choval a říkal, tak kdejaký alchymista mi teď za jeho laskavý a mnohogenerační úsměv v batohu dá pěknejch pár zlaťáků.
Je to ale taky nějaký ten měsíc, co jsem měl šipku v palici. Naposledy, když mě honili stráže z Albirea v čele s dalším pošahaným Gorovým rytířem, co si je zavolal. U Dreskana, jak já je nesnášim, ty zpropadený, trpělivý pánbíčkáře. Bratr je opravdu důsledný...nebo nemá co dělat. Avšak promiň mi, Rogere, pokud tyhle hony nejsou výmysl tvůj, ale jen vlastní ideje ostatních, tobě podobných, asketů z řádu. Začínám si pomalu myslet, že nápad "dělat dobro pro svoje dobro" je pěkná blbost a stejně zbytečnost. Sintarská mise sice dobře dopadla, ale kontaktovat Waldena už tak slibně nevypadá. Uff, raděj myslet na pár dní přestanu, hlava z toho teď opravdu bolí. Navíc, když si vzpomenu na toho magora Takedu, jak běží proti kuším. Můj stav je jen kvůli němu. Jen počkej, až budu moc řvát a nadávat.
Ale jedno je naprosto skvělé i přeze všechno - zase jsem s Wulfem.

Která svině?

25. října 2008 v 13:20 | Muerte |  Dobrodružství
Už konečně zase vidím. Díky Motýlovi jsem našel vak s vodou a dostal zaschlou krev z očí. Ale to je tak jediné zlepšení situace. Wulf hovořil daleko jadrněji. Něco o "kurevskejch suchozemskejch pičách" Možná bych na téma různorodosti obecné řeči na základě sociální stratifikace mohl napsat práci. Jako skřítek mám ideální pozici poskytující dostatečný nadhled... To sem se nechal unést. Teď budeme muset řešit daleko prozaičtější věci. Například jestli tu kolem ještě někdo není a kdo na nás tuhle partu vrahů poslal? No a v Albireu bych si měl na univerzitě přečíst něco o taktice a válečném umění vůbec. Praktickou zkoušku z tohoto předmětu jsem přežil, ale A jsem rozhodně nedostal.

Zranění

24. října 2008 v 14:29 | sokol |  Pravidla
Takže, možná vám to přijde drsné, přímé a podobně, ale jednak mi jde o zpřesnění a zjednodušení pravidel a druhak o to, abyste si vy sami dali bacha, aby se vám podobná zranění nestala (To znamená, že nebudete běhat sprintem plání bez brnění proti nabitým kuším, do pici sakra už!!:). Sami víte, že když se bouchnete hlavou o futra, dáte si příště bacha, stejně tak vnímejte následující řádky, protože nikdo z našich PC (playing character, notesy nechte doma) nemá zájem mít nějakou šipku znova v hlavě. Jedná se v podstatě o pravidla z PPH, ale s "lehkou" mojí úpravou.

Ruka: odkrytí 6+
  • 0-1/2 řádku zranění = lehká zranění, nic vážného (modřina, říznutí, bodnutý sval,...)
  • 1/2-1 řádek zranění = vážnější zranění, šance na vypadnutí zbraně (předmětu) - vůle proti 10, neuspěch u obouruční znamená příští kolo při pokusu o znovuchycení -5 BČ, jednoruční zbraň vypadne, (zlomený prst, natržený sval, propíchnutý sval mimo kost či tepnu,...)
  • 1-3/2 řádku zranění = ochromení ruky, zbraň (předmět) z trefené ruky jistě padá, u obouruční znamená příští kolo při pokusu o znovuchycení -5 BČ, opětné útoky touto rukou znamenají -5 ÚČ i ZZ, (dislokace ramene, nalomená i zlomená kost, utržený menší sval,...)
  • 3/2-2 řádky zranění = ruka pacifikována a nepoužitelná, zbraň (předmět) padá a nelze rukou opět uchopit, (otevřená zlomenina, rozdrcené zápěstí i s prsty, urvaný či odřízlý biceps od kosti,...)
  • 2 řádky zranění = ruka mimo tělo (dle PJ kde přesně uťatá), zbraň (předmět) padá:), postava neschopná boje (amok, řvaní bolestí, omdlení,...dle úvahy PJ)

Noha: odkrytí 6+
  • 0-1/2 řádku zranění = lehká zranění, nic vážného (modřina, říznutí, bodnutý sval,...)
  • 1/2-1 řádek zranění = vážnější zranění, šance na upadnutí - vůle proti 10, rychlost postavy snížena o 1/4 (zlomený prst, propíchnuté či natržené stehno mimo kost či tepnu, vymknutý kotník,...)
  • 1-3/2 řádku zranění = ochromení nohy, postava padá, rychost snížena o 1/2, (dislokace kyčelního kloubu, nalomená stehení či vřetenní kost, utržený větší sval,...)
  • 3/2-2 řádky zranění = noha pacifikována a nepoužitelná, postava padá a nemůže vstát, (otevřená zlomenina stehení kosti, rozdrcené koleno, zlomená pánev, useknuté prsty či jiná část chodidla,...)
  • 2 řádky zranění = noha mimo tělo (dle PJ kde přesně uťatá), postava padá a neschopná boje (amok, řvaní bolestí, omdlení,...dle úvahy PJ)

Hlava: odkrytí 10+
  • 0-1/2 řádku zranění = lehké šrámy (modřina, říznutí, boule,...)
  • 1/2-1 řádek zranění = vážnější esteticky napravitelná zranění, šance na dezorientaci - vůle proti 10, kdy při neúspěchu postava nehraje (ani se nebrání) tolik kol, kolik jej dělilo hozené číslo od výše pasti (zlomený nos, dislokace čelisti, natržené ucho či obočí,...)
  • 1-3/2 řádku zranění = trvalé vizuální zranění, šance na omráčení - vůle proti 15 a dezorientaci - vůle proti 20 (oboje v jednom hodu), (utržené ucho, zlomená čelist s následkem špatné mluvy, zraněné oko s následkem mžourání,...)
  • 3/2-2 řádky zranění = zranění se podepíší trvale i na psychice (dle úvahy PJ), postava omdlévá, (vypíchlé oko, čelist vejpůl či mimo, zlomená týlní či temení kost, amnézie či idiocie jako možné následky,...)
  • 2+ řádky zranění = dle úvahy PJ, ale osobně myslím, že jde o trefu katem Mydlářem (mozek mimo, hlava fotbalovou mičudou, propíchnutá mozkovna,...)

Zlomky u ztráty Rch se zaokrouhlují jako normálně v DrD+, to jest nahoru (rychlost 5, snížení o 1/2 = rychlost 3).

Pamatujte, že dostat (dát) 10 dmg do hlavy má jiný efekt na čaroděje a jiný na barbara (prostě záleží na mezi zranění), takže vše zde popsané, je spravedlivé pro siláka i chudáka. Týká se to především popsaných jistot u zranění (jisté omdlení, upadnutí, vypadnutí zbraně). Protože na upadnutí potřebuje barbar jiný dmg než čaroděj. Jinak řečeno - pokud by někdo říkal, že má 4 řádky meze zranění a dostat se k jeho smrti vyžaduje např 100 dmg, tak na useknutí ruky dát 50 dmg najednou vyžaduje fakt Supermana. Tudíž týpek, co dá 50 dmg Svobovu Wulfovi do škeble, mu jen usekne čelist, za to u Pici to bude znamenat homerun Takedovým hmotným intelektem. Kapišto?

Kdy?

14. října 2008 v 11:59 | Boogie |  Kdy příště?!
Pánové, našel sem práci. Co to pro nás znamená? Měli jsme hrát příští víkend, plus mínus. Příští pátek 24.10. má City Park Jihlava otevíračku a budu tam nejspíš jak pátek, tak sobotu dvanáct/třináct hodin. Předběžně tedy dračák až další víkend, tzn 31.10. pátek nebo 1.11. sobota, mezitím si střihněte co chcete (magic, shadowrun, warzone,...). Ale opravdu nevím, jak tam budu.. Až budu vědět, napíšu sem.. Sledujte (sob, petr,..) dva až třikrát týdně blog, prosím.

Premiéra páně Mátla

11. října 2008 v 10:55 | Muerte |  Zpětná vazba
S autoritou toho, který se probudil první zahajuji diskuzi o Matlákově mástrovské premiéře.

Příště...

6. října 2008 v 10:11 | Muerte |  Kdy příště?!
Ptám se tichým hlasem Panenky Marie, přijde?

Tedy bude v sobotu 11.10.2008 od 18:00 dračák pod vedení PJ Víťi?